مدیریت آزمایشگاه قیر و آسفالت

بسیاری از شرکت های خدمات آزمایشگاهی درگیر تهیه گزارشات و نمودارهای دانه بندی ها در محیط اکسل هستند که بعضا دقت در محاسبات و کنترل جواب نهایی گزارش به صورت دستی کاری زمانبر بوده است.این گزارشات باید تفسیر صحیحی مبنی بر درستی آزمایش را به کاربر بدهد.ما در نرم افزار آزمایشات قیر و آسفالت (آمال) ضمن رفع این مشکلات برای راحتی تشخیص صحیح گزارش ، آزمایش ُحدود رواداری مجاز و غیر مجاز همراه با نمایش درصد رد شده به تفکیک الک ها رو قرار دادیم.

دسترسی آسان به داده ها
بدون محدودیت کاربری
دسترسی از هر مکان جهت متقاضی آزمون
پشتیبانی قوی

آزمون های تعریف شده در نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال)

نرم افزار منحنی دانه بندی آسفالت  شامل سه منحنی دانه بندی جداگانه با عناوین «منحنی دانه بندی زیراساس»، «منحنی دانه بندی اساس» و «منحنی دانه بندی آسفالت» بر اساس نشریه های 101 و 234 سازمان برنامه و بودجه می باشد.

مطابق نشریه های 101 و 234، منحنی های دانه بندی زیراساس، اساس و آسفالت به ترتیب هر گدام دارای 4، 5 و 7 نوع دانه بندی می باشند که در نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) این گزینه ها حسب نیاز کاربر قابل انتخاب می باشد. در گزارش دانه بندی آسفالت به روش اساس قیری ، محدوده ی رواداری به تفکیک الک ها با نمایش درصد خارج شده از محدوده  رواداری مشخص شده است.

منحنی دانه بندی مارشال-آسفالت

تراکم نقش مهمی در کیفیت ساخت راه و به خصوص لایه های روسازی آن دارد. در آزمایش تراکم آسفالت ضخامت لایه آسفالت و درصد نسبی تراکم فاکتور مهمی برای تهیه گزارش می باشد.

ما در نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت(آمال)خروجی نهایی این گزارش را با توجه به استاندارد لازم تهیه کردیم.

  آزمایش­های فراوانی برای روش اندازه ­گیری درصد تراکم آسفالت وجود دارد. معمول­ترین روش آزمایش، اندازه­گیری چگالی نمونه متراکم شده می­باشد که از روسازی، نمونه ­برداری شده و با چگالی نمونه متراکم شده در آزمایشگاه مقایسه شود.

در نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) ،آزمایش سینی قیر براساس قیر پاشیده شده و ابعاد سینی می باشد و گزارش تهیه شده براساس نوع قیر و نوع پوشش قیری می باشد.

در هنگام تست قیر درجه آسفالت در دمای 135 درجه سانتی‌گرادقرار می گیرد. مدت زمان لازم برای عبور آن نیز با ضریب کالیبراسیون ضرب می‌شود و نتیجه آن در ثانیه‌های پاسکال بیان می‌شود.

نوع دیگری از ویسکومتر که برای برش‌ها و امولسیون‌های قیر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ویسکومتر سنج جریان است. این کار با مقدار مشخصی قیر در ثانیه برای عبور از یک دریچه با ابعاد مشخص در شرایط دمای استاندارد انجام می‌شود.

 

.

 

برخی مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقاومت مصالح (آمال)

>> نمایش تمام مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقامت مصالح (آمال)

6+

محصول

20+

سال سابقه

50+

کاربر

100+

مشتری

مشاهده رضایتنامه مشتریان

میخواهید یک جلسه دموی رایگان نرم افزارآزمایشات قیر و آسفالت (آمال) را برای شما تنظیم کنیم؟

اجازه دهید در یک جلسه آنلاین  به شما نشان دهیم نرم افزار قیر و آسفالت (آمال) چه امکاناتی به کاربر می دهد.

آیا آماده آسان شدن پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص جواب شیت نهایی گزارشات هستید؟

شماره 1
 تماس با مشاوران فروش

همدیگر را بشناسیم و مشخص کنیم با چه مشکلاتی روبرو هستید تا ما یک پیشنهاد خاص به شما ارائه کنیم

شماره 2
ارائه محصول و تجربه مشتریان قبلی

ما برای شما یک جلسه نمایش نرم افزار برنامه ریزی می کنیم تا با قابلیت های نرم افزار آزمایشگاه بتن آماده (آمال)و تجربیات سازمان های استفاده کننده از آن آشنا شوید.

شماره 3
ارائه پیشنهاد و خرید

بر اساس دریافت نیازمندیهای شما در جلسه ، پیشنهاد مالی مشخص و شرح خدمات قرارداد را برایتان ارسال می کنیم و درنهایت قرارداد خرید نرم افزار منعقد می گردد.

تولید گزارشات آماری آسفالت براساس استانداردها و ترسیم نمودار

نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) ،برای آزمون های مربوط به قیر و آسفالت و همچنین طراحی و ترسیم نمودار براساس حدود رواداری مجاز و غیر مجاز همراه با نمایش درصد رد شده و خارج شده از محدوده رواداری به تفکیک الک ها می باشد.

گزارش کیفیت مصالح آسفالت
دانه بندی مارشال
آزمایش مکانیک خاک

نرم افزار آزمایشگاه مکانیک خاک

آزمایشگاه قیر و آسفالت

نرم افزار بتن آماده

نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه

حسابداری آزمون ها

نرم افزار حسابداری آزمون ها

فروش پایان یک معامله نیست

پیشنهاد ما، نرم افزار یکپارچه مدیریت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک

۲۰ سال تجربه پیاده سازی در کنار شما افتخار ماست. نصب و استقرار سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، به روز رسانی رایگان و آموزش رایگان نرم افزار حداکثر تا 3 جلسه به صورت آنلاین

سوالات متداول در خصوص نرم افزار آزمایشات قیر و آسفالت(آمال)

باید به شما این اطمینان را بدهم که نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) در محیط تحت وب طراحی شده است و در مقایسه با نرم افزارهای تحت ویندوز و اکسلی ، نظارت دقیق روی کار کاربران  و  گردش کار ارجاعات راحتر و سریع تر اتفاق می افتد .از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است  که چند کاربر همزمان می توانند با  نرم افزار کار کنند بدون اینکه به اطلاعات هم دسترسی داشته باشند. راحتی کار با نرم افزار و همچنین به روز بودن استانداردها در نتیجه نهایی گزارش این اطمینان را به مشتری می دهد که با خیال راحت گزارش را به دست کارفرمایان خود برساند.

شما با تماس با مشاوران فروش نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) می توانید به لیست تماس مشتریان قبلی نرم افزار دسترسی پیدا کنید و مشخصاً از کیفیت نرم افزار مطمئن گردید در ضمن در سایت ما نمونه های از رضایت مندی ها و نظرات مشتریان قبلی نرم افزار بتن آماده در دسترس شما خواهد بود .

کلیه عملیات مربوط به کار با نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) از طریق کارشناسان ما طی چندین جلسه آموزش به همراه فیلم های آموزشی انجام می شود و همچنین برای انجام درخواست ها و پاسخگویی به سوالات از طریق  پرتال مشتریان در خدمت شما  هستیم.

ما در نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) با توجه به تیم فنی و با انتخاب بهترین و قویترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی و تجربه ی کار با بیش از 100 ارگان دولتی و خصوصی توانسته ایم تمامی تغییرات و ویژه سازی گزارشات مطابق با درخواست های مشتریان  را انجام دهیم.

باید به شما بگویم این نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) با تعداد نامحدود کاربر شارژ سالیانه ندارد و یکبار هزینه نرم افزار را می دهید و مالک اصلی نرم افزار می شوید و تمامی خروجی گزارشات شما با اسم و لوگوی مجموعه خودتان  ثبت و تهیه می شود و برای تعداد کاربرهای اضافه شده به مجموعه هزینه ی مازاد دریافت نمی شود .

قابلیت های مهم نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال)

1-تولید گزارشات آماری آسفالت

2- تولید گزارشات آزمون ها براساس استانداردها

3-ترسیم نمودار دانه بندی آسفالت براساس حدود رواداری مجاز و غیر مجاز

4-تعریف انواع استانداردها با توجه به انتخاب روش آزمون

سئوالات متداول