تهیه گزارشات آماری

مدیریت آزمایشگاه مصالح

بسیاری از مدیران و کارشناسان آزمایشگاه همواره درگیر تهیه گزارشات استاندارد و آماری در آزمایشگاه هستند.

ما در نرم افزار تعیین وزن مخصوص مصالح ،قابلیت محاسبه حجم ظاهری نمونه، حجم حقیقی نمونه جذب آب، وزن مخصوص نسبی ظاهری، وزن مخصوص نسبی حقیقی و درصد جذب آب را فراهم کردیم که در انتها به راحتی بتوان گزارشات استانداردی براساس نوع مصالح درشت دانه و ریزدانه تهیه کرد.

شرکت مهندسین مشاور تحلیل خاک و پی

شرکت مهندسین مشاور

آقای مهندس امیری

مدیر عامل شرکت تحلیل خاک و پی

با نرم افزار  آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح (آمال)  فرآیند ثبت درخواست ها و پیگیری گزارشات در  چندین شعبه بسیار راحت تر شده است.

آزمون های تعریف شده در نرم افزار تعیین وزن مخصوص مصالح (آمال)

گزارش وزن مخصوص مصالح ریز دانه

گزارش وزن مخصوص حقیقی

گزارش وزن مخصوص مصالح درشت دانه

برای قطعی کردن روال خرید با مشاوران ما در تماس باشید تا مراحل خرید را برای شما توضیح دهند.

باید به شما این اطمینان را بدهم که نرم افزار بتن آماده (آمال) در محیط تحت وب طراحی شده است و با نرم افزارهای تحت ویندوز و اکسلی به لحاظ نظارت دقیق روی کار کاربران  و  گردش کار ارجاعات راحتر و سریع تر اتفاق می افتد و همچنین سوابق  پرینت گزارشات در این نرم افزارها به مدیران مجموعه کمک میکند تا هیچ گزارشی از بین نرود.از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است  که چند کاربر همزمان می توانند با  نرم افزار کار کنند بدون اینکه به اطلاعات هم دسترسی داشته باشند. راحتی کار با نرم افزار و همچنین به روز بودن استانداردها در نتیجه نهایی گزارش این اطمینان را به مشتری می دهد که با خیال راحت گزارش را به دست کارفرمایان خود برساند.

شما با تماس با مشاوران فروش نرم افزار بتن آماده (آمال) می توانید به لیست تماس مشتریان قبلی نرم افزار دسترسی پیدا کنید و مشخصاً از کیفیت نرم افزار مطمئن گردید در ضمن در سایت ما نمونه های از رضایت مندی ها و نظرات مشتریان قبلی نرم افزار بتن آماده در دسترس شما خواهد بود .

کلیه ی عملیات مربوط به کار با نرم افزار بتن آماده (آمال) از طریق کارشناسان ما طی چندین جلسه آموزش به همراه فیلم های آموزشی انجام می شود و همچنین برای انجام درخواست ها و پاسخگویی به سوالات از طریق  پرتال مشتریان در خدمت شما  هستیم.

ما در نرم افزار بتن آماده (آمال) با توجه به تیم فنی و با انتخاب بهترین و قویترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی و تجربه ی کار با بیش از 100 ارگان دولتی و خصوصی توانسته ایم تمامی تغییرات و ویژه سازی گزارشات مطابق با درخواست های مشتریان  را انجام دهیم.

باید به شما بگویم این نرم افزار بتن آماده (آمال) با تعداد نامحدود کاربر شارژ سالیانه ندارد و یکبار هزینه نرم افزار را می دهید و مالک اصلی نرم افزار می شوید و تمامی خروجی گزارشات شما با اسم و لوگوی مجموعه ی خودتان  ثبت و تهیه می شود و برای تعداد کاربرهای اضافه شده به مجموعه هزینه ی مازاد دریافت نمی شود .

نرم افزار آزمایشگاه بتن آماده (آمال) با محیط کاربری ساده این امکان را به کاربر می دهد که با یک بار آموزش ،کلیه روال مربوط به ثبت و انجام آزمون را یاد گرفته و بتوانند به راحتی گزارشات مختلفی از نرم افزار متناسب با آزمون انتخابی دریافت کنند.

قابلیت های ویژه ای که این نرم افزار دارد:

1- سیستم هشدار دهی خودکار

2- تهیه انواع گزارشات براساس استاندارد ، تفضیلی،براساس نمونه برداری،براساس برچسب کد های محرمانه

3- تهیه گزارشات آماری

4-تهیه گزارشات کلی آزمون بتن

5-ارسال گزارشات نهایی به متقاضیان به صورت آنلاین