ثبت و بایگانی در نرم افزار

مدیریت آزمایشگاه بتن

بسیاری از مدیران و کارشناسان آزمایشگاه همواره در ثبت و تهیه ی گزارشات آزمون های بتن آماده با مواردی مثل تولید برچسب نمونه ها ، هشدار سررسید شکستن نمونه ها ، ثبت شیت ها و ارائه گزارشات به موقع و کنترل و محاسبه ی خودکار مقاومت های نمونه ها مواجه هستند که همواره ثبت این اطلاعات و بایگانی آنها به روش های سنتی زمانبر و هزینه بر بوده است.ما در نرم افزار بتن آماده (آمال) علاوه بر پاسخگویی به نیازهای فوق، امکانی را در نرم افزار قرار دادیم که مدیر آزمایشگاه مدیریت هزینه آزمون ها و تهیه گزارشات مالی را در نرم افزار حسابداری آزمون ها  هم داشته باشد.

دسترسی آسان به داده ها
بدون محدودیت کاربری
دسترسی از هر مکان جهت متقاضی آزمون
پشتیبانی قوی

آزمایشات تعریف شده در نرم افزار بتن آماده (آمال)

واژه کرگیری یا مغزه گیری بتن به عملیات ایجاد یک حفره یا خارج کردن قسمتی از بتن به شکل استوانه‌ ای گفته می شود. کرگیری در واقع یکی از روش های مختلف برش و مغزه گیری از بتن تقویت شده یا بتن معمولی می باشد

پارامترهای محاسبه ی آزمون کرگیری در بتن شامل ضریب تصحیح طول به قطر، سطح بارگزاری ، وزن مخصوص بتن ،مقاومت فشاری قبل از ضرائب(KG/CM2) مقاومت فشاری استوانه ای پس از اعمال ضرایب KG/CM2) ) مقاومت فشاری مکعبی پس از اعمال ضراپب KG/CM2) )  می باشد

در نرم افزار بتن آماده (آمال) آزمایش مقاومت فشاری بتن سخت شده (مغزه گیری) از استاندارد ملی ایران ISIRI 6048 استفاده شده است.

گزارش بتن

آزمایش التراسونیک بتن ،برای ارزیابی کیفی مقاومت بتن و همچنین دانه‌بندی بتن در قسمت‌های مختلف سازه بتنی وتهیه  و رسم منحنی دانه‌بندی بتن می باشد.
تست التراسونیک بر روی بتن با  تعریف اندازه‌گیری مدت زمان عبور یک پالس التراسونیک با فرکانس۵۰ تا ۵۴ هرتز می‌باشد که توسط یک فرستنده تولید و به داخل بتن فرستاده می‌شود. این فرکانس از سوی دیگر توسط گیرنده‌ای مشابه دریافت می‌شود. بدین ترتیب زمان عبور به دست می‌آید و با استفاده از میزان طول می‌توان سرعت آن را به دست آورد.
در نرم افزار بتن آماده (آمال) ، آزمایش التراسونیک بتن،  مقاومت و کیفیت بتن محاسبه می شود.فاکتورهای قابل محاسبه میانگین سرعت و مقاومت  معادل مکعبی برحسب KG/CM2 می باشد

تعیین مقاومت بتن براساس التراسونیک براساس استاندارد  ASTMc-59-597-71،BS4408  انجام میشود.

در نرم افزار بتن آماده (آمال) ، آزمایش چکش اشمیت یک تست غیر مخرب بتن برای تعیین سختی و یکنواختی سطح بتن و یکی از انواع آزمایشات بتن است. هدف از انجام این آزمایش اندازه گیری مقاومت فشاری بتن (fc)است.

در آزمایش چکش اشمیت عدد چکش،زاویه چکش،مقاومت فشاری مکعبی براساس kg/cm2 و مقاومت فشاری استوانه ای mpa و kg/cm2 محاسبه می شود

گزارش نهایی این آزمایش چکش اشمیت براساس دو نوع آنالوگ و دیجیتال می باشد و براساس استاندارد ASTM-C805 برای آنالوگ و  دیجیتال براساس دامنه تغییرات  محاسبه می شود.

 

آزمایش چکش اشمیت

در نرم افزار بتن آماده (آمال) ، آزمایش مقاومت فشاری بتن آماده ، فاکتورهای  مربوط به سن بتن ، وزن نمونه بتن ، وزن حجمی نمونه ، نیروی وارده بر نمونه تصحیح شده، مقاومت فشاری مکعبی بر حسب kg/cm2) )، مقاومت فشاری استوانه ای  براساس((kg/cm2  یا mpa  محاسبه میشود.

نمونه گزارشات آزمایش مقاومت فشاری بتن آماده

گزارش استاندارد آزمایش مقاومت فشاری بتن براساس استانداردهای ملی 2-3203 و 3520 و 3821 و 3206 و استاندارد ملی 6044

گزارش تفضیلی آزمایش مقاومت فشاری مکعبی بتن براساس استاندارد ملی ISIRI 6044

گزارش برچسب  نمونه های بتن براساس تاریخ نمونه گیری

گزارش نمونه برداری بتن

گزارش برچسب نمونه بتن
گزارش تفضیلی بتن آماده

برخی مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقاومت مصالح (آمال)

6+

محصول

20+

سال سابقه

50+

کاربر

100+

مشتری

مشاهده رضایتنامه مشتریان

میخواهید یک جلسه دموی رایگان نرم افزار بتن آماده (آمال) را برای شما تنظیم کنیم؟

اجازه دهید در یک جلسه آنلاین  به شما نشان دهیم نرم افزار بتن آماده (آمال) چگونه نمونه های وارده به آزمایشگاه را کنترل خواهد کرد.

آیا آماده آسان شدن پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص جواب شیت نهایی گزارشات هستید؟

 تماس با مشاوران فروش

همدیگر را بشناسیم و مشخص کنیم با چه مشکلاتی روبرو هستید تا ما یک پیشنهاد خاص به شما ارائه کنیم

ارائه محصول و تجربه مشتریان قبلی

ما برای شما یک جلسه نمایش نرم افزار برنامه ریزی می کنیم تا با قابلیت های نرم افزار آزمایشگاه بتن آماده (آمال)و تجربیات سازمان های استفاده کننده از آن آشنا شوید.

ارائه پیشنهاد و خرید

بر اساس دریافت نیازمندیهای شما در جلسه ، پیشنهاد مالی مشخص و شرح خدمات قرارداد را برایتان ارسال می کنیم و درنهایت قرارداد خرید نرم افزار منعقد می گردد.

مدیریت و ثبت خودکار نمونه های بتن وارده به آزمایشگاه

نرم افزار بتن آماده (آمال) ،برای مدیریت دقیق نمونه بتن های وارده به آزمایشگاه ، امکاناتی از قبیل هشدارها و همچنین ثبت خودکار نمونه های بتن به کارفرمایان کمک می کند تا با سرعت و دقت بالاتری از طریق ثبت آنلاین یا ثبت داخلی(نرم افزار CRM )بتوانند کلیه عملیات ثبت درخواست آزمون ،گزارش نتایج آزمون ، ثبت مستندات آن و ارسال نتایج نهایی جهت مشتری را انجام دهد.

آزمایش مکانیک خاک

نرم افزار آزمایشگاه مکانیک خاک

آزمایشگاه قیر و آسفالت

نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت

نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه

حسابداری آزمون ها

نرم افزار حسابداری آزمون ها

فروش پایان یک معامله نیست

پیشنهاد ما، نرم افزار یکپارچه مدیریت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک

۲۰ سال تجربه پیاده سازی در کنار شما افتخار ماست. نصب و استقرار سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، به روز رسانی رایگان و آموزش رایگان نرم افزار حداکثر تا 3 جلسه به صورت آنلاین

سوالات متداول در خصوص نرم افزار بتن

1- نرم افزار بتن آماده (آمال) شبیه برنامه های اکسلی یا ویندوزی می باشد؟

باید به شما این اطمینان را بدهم که نرم افزار بتن آماده (آمال) در محیط تحت وب طراحی شده است و با نرم افزارهای تحت ویندوز و اکسلی به لحاظ نظارت دقیق روی کار کاربران  و  گردش کار ارجاعات راحتر و سریع تر اتفاق می افتد و همچنین سوابق  پرینت گزارشات در این نرم افزارها به مدیران مجموعه کمک میکند تا هیچ گزارشی از بین نرود.از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است  که چند کاربر همزمان می توانند با  نرم افزار کار کنند بدون اینکه به اطلاعات هم دسترسی داشته باشند. راحتی کار با نرم افزار و همچنین به روز بودن استانداردها در نتیجه نهایی گزارش این اطمینان را به مشتری می دهد که با خیال راحت گزارش را به دست کارفرمایان خود برساند.

شما با تماس با مشاوران فروش نرم افزار بتن آماده (آمال) می توانید به لیست تماس مشتریان قبلی نرم افزار دسترسی پیدا کنید و مشخصاً از کیفیت نرم افزار مطمئن گردید در ضمن در سایت ما نمونه های از رضایت مندی ها و نظرات مشتریان قبلی نرم افزار بتن آماده در دسترس شما خواهد بود .

کلیه ی عملیات مربوط به کار با نرم افزار بتن آماده (آمال) از طریق کارشناسان ما طی چندین جلسه آموزش به همراه فیلم های آموزشی انجام می شود و همچنین برای انجام درخواست ها و پاسخگویی به سوالات از طریق  پرتال مشتریان در خدمت شما  هستیم.

ما در نرم افزار بتن آماده (آمال) با توجه به تیم فنی و با انتخاب بهترین و قویترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی و تجربه ی کار با بیش از 100 ارگان دولتی و خصوصی توانسته ایم تمامی تغییرات و ویژه سازی گزارشات مطابق با درخواست های مشتریان  را انجام دهیم.

باید به شما بگویم این نرم افزار بتن آماده (آمال) با تعداد نامحدود کاربر شارژ سالیانه ندارد و یکبار هزینه نرم افزار را می دهید و مالک اصلی نرم افزار می شوید و تمامی خروجی گزارشات شما با اسم و لوگوی مجموعه ی خودتان  ثبت و تهیه می شود و برای تعداد کاربرهای اضافه شده به مجموعه هزینه ی مازاد دریافت نمی شود .

نرم افزار آزمایشگاه بتن آماده (آمال) با محیط کاربری ساده این امکان را به کاربر می دهد که با یک بار آموزش ،کلیه روال مربوط به ثبت و انجام آزمون را یاد گرفته و بتوانند به راحتی گزارشات مختلفی از نرم افزار متناسب با آزمون انتخابی دریافت کنند.

قابلیت های ویژه ای که این نرم افزار دارد:

1- سیستم هشدار دهی خودکار

2- تهیه انواع گزارشات براساس استاندارد ، تفضیلی،براساس نمونه برداری،براساس برچسب کد های محرمانه

3- تهیه گزارشات آماری

4-تهیه گزارشات کلی آزمون بتن

5-ارسال گزارشات نهایی به متقاضیان به صورت آنلاین