مدیریت آزمایشگاه کنترل کیفی

بسیاری از شرکت های خدمات آزمایشگاهی درگیر تهیه گزارشات آماری و ترسیم نمودارهای دانه بندی ها در محیط اکسل هستند که بعضا دقت در محاسبات و کنترل جواب نهایی گزارش به صورت دستی کاری زمانبر بوده است.

این گزارشات باید تفسیر صحیحی مبنی بر درستی آزمایش را به کاربر بدهد.ما در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه علاوه بر محاسبات و ترسیم دقیق این نمودارها به صورت سیستمی ، امکان تهیه گزارشات آماری براساس استانداردها برای مصالح شکسته و راه سازی را فراهم آورده است.

دسترسی آسان به داده ها
بدون محدودیت کاربری
دسترسی از هر مکان جهت متقاضی آزمون
پشتیبانی قوی

آزمایشات و گزارشات تعریف شده در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال)

در آزمایش سنگدانه ها که مربوط به درشت دانه و ریز دانه  می باشد دو نوع گزارش براساس دانه بندی درصد وزنی عبور کرده و  دیگری براساس مواد زیان آور  می باشد

سنگدانه ها در بتن معمولا حدود ۷۰ درصد از حجم بتن را تشکیل می دهند و بسیاری از ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن به سنگدانه ها ارتباط دارد.

در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) استاندارد محاسبه شده در گزارشات سنگدانه ها براساس ASTM  می باشد.

گزارشات سنگدانه ها برای ریز دانه و درشت دانه قابل تفکیک هست و گزارشات جداگانه ای میتوانید دریافت کنید.

سنگدانه های بزرگتر از ۴.۷۵ میلی متر (الک شماره ۴) را سنگدانه درشت یا شن، و سنگدانه های ریزتر از ۴.۷۵ میلی متر را سنگدانه ریز یا ماسه می گویند.

منظور از آزمایش دانه بندی کیفیت مصالح آسفالت، یا دانه بندی مصالح سنگی، تعیین درصد وزنی دانه‌های هم اندازه در مخلوط مصالح مورد آزمایش می‌باشد. برای تعیین این دانه بندی باید ابتدا آزمایش دانه بندی مصالح انجام شود و سپس منحنی دانه بندی آن رسم گردد. برای دانه بندی مصالح سنگی درشت‌تر از الک نمره ۲۰۰ از سری الک‌ها استفاده می‌نماییم و برای مصالح ریز‌تر از الک نمره ۲۰۰، از هیدرومتر استفاده می‌شود.

در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) انجام آزمون ها براساس استانداردهای لازم  براساس ASTM_D422 می باشد که در ترسیم منحنی دانه بندی،  قابلیت نمایش درصد خارج شده از محدوده رواداری و امکان تولید گزارش آماری براساس استانداردها وجود دارد

درنرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال)، برای انجام آزمون کنترل کیفی مصالح راه سازی از استاندارد ASTM-D422  استفاده می شود و گزارش نهایی با ترسیم منحنی دانه بندی با نمایش درصد خارج شده از محدوده رواداری و امکان تولید گزارش آماری براساس استانداردها  را فراهم کرده است .

این آزمون دانه بندی مصالح راه سازی به دو صورت اساس و زیراساس می باشد که براساس محدوده استاندارد نشریه 234 می باشد.

گزارش کیفیت مصالح راه سازی

در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه ،آزمون دانه بندی شن و ماسه براساس انواع الک ها و براساس استانداردهای ASTM _C136/C136M برای دانه بندی بادامی منحنی های دانه بندی رسم می شود.

در تفسیر این منحنی ها اگر شيب منحني دانه‌بندي تند باشد، مي‌توان نتيجه گرفت كه دانه‌هاي موجود در توده خاك،‌ تقريباً همه به يك اندازه مي‌باشند، بنابراین اين خاك را خاك با در دانه‌بندي يك اندازه يا يكنواخت مي‌نامند.

اگر منحني دانه‌بندي داراي شيب ملايم باشد، مي‌توان دريافت كه اختلاف دانه‌بندي در بين دانه‌هاي خاك زياد بوده و يا به عبارت ديگر، دانه‌هايي با اندازه‌هاي مختلف از درشت و ريز در خاك وجود داشته و لذا خاك را با دانه‌بندي خوب در نظر مي‌گيرند

در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه ،برای ثبت اطلاعات و تولید گزارشات مصالح شکسته از استانداردهای ASTM استفاده می شود.

در بتن ریزی اگر از مصالح شکسته استفاده شود برای جابه جایی بتن در قالب و پر کردن تمام زوایای آن باید دقت بیشتر به عمل آورد، ولی در این نوع مصالح قطعه ریخته شده در شرایط مساوی دارای مقاومت فشاری و کششی بیشتری نسبت به شن و ماسه طبیعی می باشد .

در ترسیم منحنی دانه بندی مصالح، تعداد الک های مربوط به نوع مصالح با توجه به روش آزمون انتخابی،تعریف می شود.

گزارش کنترل کیفیت

برخی مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقاومت مصالح (آمال)

>> نمایش تمام مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقامت مصالح (آمال)

6+

محصول

20+

سال سابقه

50+

کاربر

100+

مشتری

مشاهده رضایتنامه مشتریان

میخواهید یک جلسه دموی رایگان نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) را برای شما تنظیم کنیم؟

اجازه دهید در یک جلسه آنلاین  به شما نشان دهیم نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) چگونه می تواند در ترسیم نمودارها و تولید گزارشات آماری براساس استانداردها به شما کمک خواهد کرد.

آیا آماده آسان شدن پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص جواب شیت نهایی گزارشات هستید؟

 تماس با مشاوران فروش

همدیگر را بشناسیم و مشخص کنیم با چه مشکلاتی روبرو هستید تا ما یک پیشنهاد خاص به شما ارائه کنیم

ارائه محصول و تجربه مشتریان قبلی

ما برای شما یک جلسه نمایش نرم افزار برنامه ریزی می کنیم تا با قابلیت های نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه مصالح (آمال)و تجربیات سازمان های استفاده کننده از آن آشنا شوید.

ارائه پیشنهاد و خرید

بر اساس دریافت نیازمندیهای شما در جلسه ، پیشنهاد مالی مشخص و شرح خدمات قرارداد را برایتان ارسال می کنیم و درنهایت قرارداد خرید نرم افزار منعقد می گردد.

تولید گزارشات آماری کیفیت مصالح شکسته و راه سازی براساس استانداردها

نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) ،جهت آزمون های مربوط به کنترل کیفی مصالح ساختمانی تولید گردیده و علاوه بر محاسبه و ترسیم نمودارها ،قایلیت نمایش درصد خارج شده از محدوده رواداری وجود دارد.

گزارش کنترل کیفیت
آزمایش مکانیک خاک

نرم افزار آزمایشگاه مکانیک خاک

آزمایشگاه قیر و آسفالت

نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت

نرم افزار بتن آماده

حسابداری آزمون ها

نرم افزار حسابداری آزمون ها

فروش پایان یک معامله نیست

پیشنهاد ما، نرم افزار یکپارچه مدیریت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک

۲۰ سال تجربه پیاده سازی در کنار شما افتخار ماست. نصب و استقرار سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، به روز رسانی رایگان و آموزش رایگان نرم افزار حداکثر تا 3 جلسه به صورت آنلاین

سوالات متداول در خصوص نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه

1- نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) شبیه برنامه های اکسلی یا ویندوزی می باشد؟

باید به شما این اطمینان را بدهم که نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) در محیط تحت وب طراحی شده است و با نرم افزارهای تحت ویندوز و اکسلی به لحاظ نظارت دقیق روی کار کاربران  و  گردش کار ارجاعات راحتر و سریع تر اتفاق می افتد و همچنین سوابق  پرینت گزارشات در این نرم افزارها به مدیران مجموعه کمک میکند تا هیچ گزارشی از بین نرود.از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است  که چند کاربر همزمان می توانند با  نرم افزار کار کنند بدون اینکه به اطلاعات هم دسترسی داشته باشند. راحتی کار با نرم افزار و همچنین به روز بودن استانداردها در نتیجه نهایی گزارش این اطمینان را به مشتری می دهد که با خیال راحت گزارش را به دست کارفرمایان خود برساند.

شما با تماس با مشاوران فروش نرم افزار بتن آماده (آمال) می توانید به لیست تماس مشتریان قبلی نرم افزار دسترسی پیدا کنید و مشخصاً از کیفیت نرم افزار مطمئن گردید در ضمن در سایت ما نمونه های از رضایت مندی ها و نظرات مشتریان قبلی نرم افزار بتن آماده در دسترس شما خواهد بود .

کلیه ی عملیات مربوط به کار با نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) از طریق کارشناسان ما طی چندین جلسه آموزش به همراه فیلم های آموزشی انجام می شود و همچنین برای انجام درخواست ها و پاسخگویی به سوالات از طریق  پرتال مشتریان در خدمت شما  هستیم.

ما در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) با توجه به تیم فنی و با انتخاب بهترین و قویترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی و تجربه ی کار با بیش از 100 ارگان دولتی و خصوصی توانسته ایم تمامی تغییرات و ویژه سازی گزارشات مطابق با درخواست های مشتریان  را انجام دهیم.

باید به شما بگویم این نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) با تعداد نامحدود کاربر شارژ سالیانه ندارد و یکبار هزینه نرم افزار را می دهید و مالک اصلی نرم افزار می شوید و تمامی خروجی گزارشات شما با اسم و لوگوی مجموعه ی خودتان  ثبت و تهیه می شود و برای تعداد کاربرهای اضافه شده به مجموعه هزینه ی مازاد دریافت نمی شود .

نرم افزار آزمایشگاه کنترل کیفی (آمال) با محیط کاربری ساده این امکان را به کاربر می دهد که با یک بار آموزش ،کلیه روال مربوط به ثبت و انجام آزمون را یاد گرفته و بتوانند به راحتی گزارشات مختلفی از نرم افزار متناسب با آزمون انتخابی دریافت کنند.

قابلیت های ویژه ای که این نرم افزار دارد

1- تهیه انواع گزارشات براساس استاندارد ها

3- تهیه گزارشات آماری کیفیت مصالح شکسته و راه سازی

4-ترسیم نمودارها با قابلیت نمایش درصد خارج شده از محدوده رواداری