نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

راه حلی هوشمند جهت مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات سازمان شما!

نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات چیست؟

“نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات” یک سیستم مکانیزه است که برای مدیریت و پایش تجهیزات، تعمیرات، برنامه‌ریزی تعمیرات پیشگیرانه، مدیریت قطعات و موجودی، و ردیابی هزینه‌های نگهداری و تعمیرات استفاده می‌شود. این نرم‌افزارها به کمک داده‌های جمع‌آوری‌شده از تجهیزات و فعالیت‌های تعمیراتی، به بهبود بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر مفید تجهیزات کمک می‌کنند.

معرفی نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، با استفاده از تکنولوژی های روز به صورت وب اپلیکیشن و موبایل اپلیکیشن تولید شده است. این نرم افزار با رویکردهای نوین، به شما امکان مدیریت کامل و بهینه تعمیرات و نگهداری تجهیزات را می‌دهد. این ابزار قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ریزی بهینه تعمیرات پیشگیرانه انجام دهید، از اتلاف زمان و منابع جلوگیری کنید و عملکرد بی‌نقص تجهیزات را تضمین کنید.نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات، نتیجه‌ای از تعهد و انگیزه ما به بهبود کارایی و بهره‌وری تجهیزات شماست.

با افتخار می‌توان گفت که این نرم‌ افزار، به کمک نیروهای متخصص و مجرب واحد نت در بخش طراحی و کارشناسان واحد تولید نرم افزار شرکت مهندسی نرم افزار سازان سپاهان طراحی و تولید شده است و در صنایع مختلف بومی سازی شده و با محیط گرافیکی کاملا کاربر پسند و راحت رضایت کاربران را جلب کرده است.

رابط کاربری کارآمد

رابط کاربری کارآمد

کاربری کارآمد و آسان نرم افزار باعث افزایش رضایت کاربران و کاهش زمان آموزش می شود و می توانید به راحتی از نرم‌افزار استفاده کنید.

پشتیبانی و به روزرسانی مداوم

پشتیبانی و به روزرسانی مداوم

ارائه خدمات پشتیبانی قوی و به روزرسانی‌های مداوم نرم‌افزار، اطمینان از ادامه عملکرد بهتر و بروزرسانی امنیتی نرم‌افزار را فراهم می‌کند

قابلیت سفارشی سازی

قابلیت سفارشی سازی

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار را با نیازهای خود تنظیم کنند از جمله تنظیمات سفارشی، پیکربندی‌های مختلف، و انتخاب قابلیت‌ها و ماژول‌های مورد نیاز.

گزارش‌دهی و تحلیل داده

گزارش‌دهی و تحلیل داده

قابلیت‌های پیشرفته گزارش‌دهی و تحلیل داده که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز خو را استخراج و تصمیم‌گیری‌های بهتری بر اساس آنها انجام دهید

مدیریت ماشین آلات و تجهیزات

با نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین ، مدیریت تجهیزات از همه جهات ساده‌تر شده است. از ثبت تجهیزات تا پیگیری عملکرد آنها، همه چیز در اختیار شماست. نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین با تمرکز بر روی چند ویژگی کلیدی برای مدیریت تجهیزات، به شما این امکان را می‌دهد تا کنترلی دقیق و کامل بر تجهیزات و ماشین آلات خود داشته باشید:

  1. کدینگ داینامیک تجهیزات: با این ویژگی، شما می‌توانید به سرعت و با پارامترهای مختلف مورد نیاز، تجهیزات خود را ثبت و در زمان استفاده آنها را شناسایی و آنها را دسته‌بندی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که تجهیزات خود را بر اساس استانداردهای مختلف و مورد نیاز خود طبقه بندی و مدیریت کنید.
  2. ساختار درختی تجهیزات: با ساختار درختی تجهیزات، شما می‌توانید تجهیزات را در یک ساختار سلسله‌مراتبی ثبت کنید و تجهیزات را به صورت سلسله‌مراتبی دسته‌بندی کنید و به سادگی به هر قسمتی از ساختار دسترسی داشته باشید.
  3. ساختار درختی قطعات: شما می توانید نقشه انفجاری قطعات (BOM List) را برای هر تجهیز وارد نمایید. برای هر قطعه مشخصات کاملی درج کنید و اطلاعات کاملی از قطعات هر تجهیز را داشته باشید.
  4. مشخصات فنی تجهیزات: شما می‌توانید به تمام مشخصات فنی تجهیزات دسترسی داشته باشید و اطلاعات مرتبط با هر تجهیز را به‌روز کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از جزئیات دقیق تجهیزات خود و آخرین تغییرات صورت گرفته بر تجهیز مطلع شوید و به بهره‌وری بهتری دست پیدا کنید.
تمامی امکانات زیرسیستم تجهیزات در یک نگاه
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - زیرسیستم تجهیزات
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - زیرسیستم تعمیرات

مدیریت دستور کار تعمیرات (EM)

تعمیرات همیشه بخش حیاتی برای آماده به کاری تجهیزات بوده است. نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، تعمیرات را به یک سطح جدید از کارآیی و کاربردی بودن برده است. برنامه‌ریزی تعمیرات و رصد فعالیت‌های تعمیراتی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود. در این نرم‌افزار، چند ویژگی اساسی برای بهبود مدیریت تعمیرات وجود دارد:

  1. ایجاد گردش کار تعمیراتی: ما به شما این امکان را می‌دهیم تا گردش کارهای تعمیراتی را به سادگی و متناسب با نیاز سازمان خود تعیین کنید. از ثبت نیازهای تعمیر تا تخصیص وظایف به تعمیرکاران و پیگیری از پیشرفت تعمیرات، همه چیز در یک گردش کار تعمیراتی سازماندهی می شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا همه مراحل تعمیرات را به‌دقت مدیریت کنید و بهره‌وری تجهیزات را افزایش دهید.
  2. ثبت اطلاعات کامل تعمیر: شما می‌توانید جزئیات کاملی از هر تعمیر را ثبت کنید. از ساعت کار تعمیرکاران، قطعات مصرفی مورد استفاده، هزینه‌های تعمیراتی، مدت زمان تعمیر و زمان توقف و … همه چیز در دسترس شماست. این اطلاعات کامل به شما این امکان را می‌دهند تا تعمیرات را با بهره‌وری بیشتری انجام دهید و هزینه‌های تعمیرات را به کمینه برسانید. با  نرم‌افزار نت‌بین، همه اطلاعات مرتبط با تعمیرات در دسترس شما خواهد بود و از دقت بالایی برخوردار خواهید بود.
  3. ریشه یابی علل خرابی: یافتن علت های خرابی تجهیزات صنعتی یک فرآیند بسیار مهم در دنیای صنعتی است. این فرآیند به معنای شناسایی و حذف علل اصلی خرابی‌ها و مشکلاتی است که در تجهیزات صنعتی به وجود می‌آید. نرم افزار نت بین در این زمینه نیز امکان ثبت علل خرابی، رصد و تحلیل این موارد را برای شما به همراه دارد.
امکانات زیرسیستم تعمیرات در یک نگاه

نت پیشگیرانه (PM)

نگهداری تجهیزات نیازمند مراقبت دقیق و منظم است. نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین به شما امکان مانیتورینگ و برنامه‌ریزی سرویس های دوره‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. همه جزئیات نگهداری از شرح وضعیت تا تاریخ‌های تعویض و نگهداری، به صورت جامع در اختیار شماست.

در بخش نگهداری، این نرم‌افزار بر چند ویژگی اساسی برای بهبود کارهای نگهداری تاکید دارد:

  1. نمایش تقویمی فعالیت‌های نگهداری: نت‌بین به شما این امکان را می‌دهد تا تمام فعالیت‌های نگهداری را به صورت تقویمی مشاهده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی فعالیت‌های نگهداری را پایش کنید و روند اجرای آن را بررسی کنید. با نمایش تقویمی فعالیت‌ها، از همه جزئیات نگهداری آگاه خواهید بود و تدابیر پیشگیرانه جدید را اتخاذ خواهید کرد.
  2. تولید برنامه‌های نگهداری در رسته‌های مختلف: شما می‌توانید برنامه‌های نگهداری مختلف را بر اساس نیازهای خودتان در رسته‌های مختلف ایجاد کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ریزی نگهداری را بر اساس نوع تجهیزات یا سیستم‌های مختلف انجام دهید. با این امکان، هر بخش از تجهیزاتتان به بهره‌وری بالاتری دست پیدا خواهد کرد.
  3. بازبینی و نظارت بر روند اجرای کار: نرم‌ افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین به شما این امکان را می‌دهد تا روند اجرای کارهای نگهداری را با دقت بررسی کنید و بر انجام به موقع آنها نظارت داشته باشید. شما می‌توانید از پیشرفت کارها مطلع شوید و زمان انجام یا علت عدم انجام کارها را بررسی کنید و به همکاران خود وظایف دقیق‌تری اختصاص دهید. با نظارت بر روند اجرای کار، به بهره‌وری بیشتری دست خواهید یافت و همیشه در کنترل دقیق تجهیزاتتان خواهید بود.

امکانات زیرسیستم نگهداری در یک نگاه
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - زیرسیستم نگهداری
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - زیرسیستم موبایل اپلیکیشن

نسخه موبایلی نرم افزار نگهداری و تعمیرات

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، در کنار خود یک سامانه موبایل اپلیکیشن دارد. به شما کمک میکند تا کارها را با دقت و آسانی بیشتری انجام دهید.

در نسخه موبایلی نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، پرسنل نگهداری و تعمیرات و یا پیمانکاران با توجه به حجم زیاد اطلاعات بازدیدهای دوره ای نگهداری، می توانند کلیه عملیات نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده را از طریق تلفن همراه و یا تبلت به راحتی انجام داده و نتیجه را به نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین ارسال نمایند.

در نسخه موبایل اپلیکیشن 3 بخش اصلی وجود دارد:

  1. بخش نگهداری: در این بخش امکان تفکیک فعالیت های دوره ای برای هر فرد و یا برای هر مکان وجود دارد. به طوری که مدیر نت می تواند به سادگی دستورالعمل های نگهداری را به پرسنل اختصاص دهد.
  2. بخش تعمیرات: در بخش تعمیرات امکان ثبت درخواست های تعمیرات و ارجاع آن به مدیر نت وجود دارد. همچنین در بخش ثبت دستورکار، می توان اطلاعات کامل گزارش انجام تعمیر، مدت زمان تعمیر و سایر اطلاعات مورد نیاز را نیز ثبت کرد.
  3. بخش تجهیزات: در این بخش شما می توانید اطلاعات کاملی از سابقه نت تجهیز را مشاهده نمایید. همچنین می توانید QR Code نصب شده بر روی تجهیز را اسکن و به راحتی تجهیز مورد نظر را انتخاب نموده و اطلاعات مورد نیاز خود شامل مشخصات فنی ، آخرین عملیات نگهداری و تعمیرات بر روی آن تجهیز را مشاهده نمایید.
امکانات موبایل اپلیکیشن نت‌بین در یک نگاه

آشنا شوید، تجربه کنید، و سپس باور کنید …

می‌خواهید قبل از خرید، دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین را مشاهده نمایید؟

مشتریان نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

 

قابلیت ها و امکانات بخش تجهیزات

 

تولید دسته ای کدینگ تجهیزات

تولید ساختار درختی تجهیزات و قطعات

امکان انتقال ساختار درختی به سایر تجهیزات مشابه

ثبت مشخصات فنی تجهیزات و قطعات

ارائه لیست QRcode تجهیزات

ارائه لیست مشخصات فنی خاص در کل تجهیزات

ارائه لیست تجهیزات با مشخصات فنی ناقص

تهیه گزارش ساختار درختی تجهیزات و قطعات

گزارش سوابق فنی قطعات و تجهیزات

امکان انتقال دسته ای مشخصات فنی به تجهیزات مشابه

ثبت نقشه و تصویر تجهیزات و قطعات

امکان ثبت کارکرد و عمر تجهیزات

ارائه آمار تجهیزات ، قطعات و اجزاء

قابلیت ها و امکانات بخش تعمیرات

 

اعلام هشدار جهت تعمیرات انجام نشده

ارائه آمار قطعات مصرفی و هزینه انجام شده

ثبت و ارجاع درخواست کار از طریق موبایل اپلیکیشن

ثبت درخواست تعمیر از طریق اسکن QRcode

بررسی کارکرد تعمیرکاران و پیمانکاران

ارائه مقایسه علل و انواع خرابی – ریشه یابی علل خرابی

ارائه راهنمایی عیب یابی تجهیزات (Trouble shooting)

امکان ارائه شاخص های MTTR,MTBF,MTBM,MTBP

ثبت اطلاعات پیمانکاران، تامین کنندگان و سازندگان

امکان ثبت قراردادهای پیمانکاران

امکان صدور دستور کار تعمیراتی

ثبت هزینه های تعمیرات به طور خودکار

قابلیت ثبت تعمیرات اضطراری، اصلاحی و ساخت

قابلیت ها و امکانات بخش نگهداری

 

قابلیت تعریف برنامه نگهداری به صورت تکی و دسته ای

تعریف ابزار کار، مواد مصرفی، روانکارها و وسایل اندازه گیری

اعلام هشدار جهت امور نگهداری انجام نشده یا معوقه

چک لیست جهت امور نگهداری انجام شده

ثبت هزینه های نگهداری به صورت خودکار

ثبت سوابق تجهیزات خارج از مدار یا راکد

انتقال برنامه های نگهداری از یک دوره به سال یا دوره دیگر

انجام بازدیدهای دوره ای از طریق موبایل اپلیکیشن

ارائه گزارش برنامه نگهداری هفتگی و دوره ای

ارائه گزارش دستورالعمل های معوقه

آمار آخرین عملیات نگهداری انجام شده بر روی تجهیزات

گزارش پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز

گزارش مقایسه برنامه ریزی شده و تاخیر در اجرا

نظر برخی از مشتریان نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

30+

تنوع صنایع

22+

سال سابقه

19+

استان‌های تحت پوشش

60+

مشتری

دریافت کاتالوگ و مشخصات نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین ، دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زیرسیستم های این نرم افزار و یا مشاهده دموی نرم افزار نت بین، لطفاً فرم روبرو را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین را برای شما ارسال نمایند.

همچنین شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مولود حسینی
مسئول فروش

مسئول فروش سامانه جامع
نرم افزار نگهداری و تعمیرات” نت بین”

شماره تماس: 09033112938
شماره ثابت:  03132259902

روش آشنایی با ما:

captcha * کد امنیتی

مقالات نگهداری و تعمیرات