معرفی نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح

نرم افزار آزمایشگاه فنی ژئوتکنیک،بتن و مقاومت مصالح

با توجه به نیاز شرکت ها و سازمانهای ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی کشور به نرم افزاری  جهت سهولت در ثبت درخواست های وارده به آزمایشگاه و روند تولید گزارشات و نمودارها  این شرکت از سال 1385 اقدام به تولید محصولی بومی با نام نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح نموده است. همچنین با انتخاب بهترین و قویترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی توانسته است بیش از 30 نوع آزمایش مکانیک خاک، آزمایش بتن، آزمایش قیر و آسفالت، آزمایشات کنترل کیفی مصالح را به  همراه گزارشات و نمودارهای هر آزمون را در اختیار این مجموعه ها قرار دهد.این سامانه در 15 سال گذشته در بیش از 100 آزمایشگاه خصوصی و سازمان دولتی در حال بهره برداری می باشد و امکان سفارشی و بومی سازی جهت هر سازمان فراهم می باشد.

دانه بندی خاک
گزارش کیفیت مصالح راه سازی
گزارش کنترل کیفیت
دانه بندی شن و ماسه

نرم افزارهای کاربردی آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح

مدیریت نمونه های بتن وارده به آزمایشگاه

در نرم افزار بتن آماده (آمال) فرآیند ثبت درخواست، انجام آزمایش بتن و تهیه برگه ارزیابی بتن و همچنین مدیریت نمونه های بتن وارده به آزمایشگاه را انجام خواهید داد.

قالب نمون های بتن
نرم افزار بتن آماده
ترسیم منحنی ها و گزارشات

با نرم افزار آزمایشگاه مکانیک خاک (آمال)، ترسیم منحنی ها و تولید بیش از 20 نوع گزارش بر اساس روش آزمون انتخابی کاربر در اختیار شما قرار می گیرد. 

آزمایش مکانیک خاک
نرم افزار آزمایشگاه مکانیک خاک
تعیین حدود رواداری مجاز و غیر مجاز

با نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت (آمال) امکان تولید گزارشات آماری براساس استانداردها و ترسیم نمودار بر اساس محدوده رواداری به تفکیک الکها وجود دارد.

آزمایشگاه قیر و آسفالت
نرم افزار آزمایشگاه قیر و آسفالت
تولید گزارش براساس روش آزمون و نوع مصالح

با نرم افزار محاسبه وزن مخصوص مصالح (آمال)،امکان محاسبه حجم ظاهری نمونه ،وزن مخصوص نسبی ظاهری و حجم حقیقی نمونه و درصد جذب آب وجود دارد.

وزن مخصوص مصالح
نرم افزار تعیین وزن مخصوص مصالح
ترسیم نمودار با قابلیت نمایش درصد خارج شده از محدوده رواداری

در نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه (آمال) امکان محاسبه و ترسیم نمودارها براساس استانداردها و همچنین تولید گزارشات آماری وجود دارد

کنترل کیفی آزمایشگاه
نرم افزار کنترل کیفی آزمایشگاه
مدیریت هزینه آزمون ها و تهیه گزارشات مالی

با نرم افزار حسابداری (آمال) محاسبه هزینه آزمون ها براساس فهرست بهای خدمات ژئوتکنیک و قابلیت ارائه گردش مالی و صدور فاکتور وجود دارد.

حسابداری آزمون ها
نرم افزار حسابداری آزمون ها
امنیت و حفظ داده های آزمایشگاه

نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح (آمال) با زبان برنامه نویسی php و پایگاه داده اوراکل و قوی ترین ابزار تولید و بانک اطلاعاتی طراحی شده است.

امنیت نرم افزار
ثبت آنلاین درخواست آزمون ها و پرداخت هزینه و مشاهده نتیجه آزمون

مدیریت درخواست آزمون ها به صورت آنلاین از طریق ثبت اطلاعات هویتی خود و دریافت نام کاربری و رمز ورود از طریق این قابلیت وجود دارد

مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری(crm)
فرآیند درخواست آزمون توسط متقاضی یا کارفرما

کلیه عملیات ثبت آزمون ،گزارش نتایج آزمون، ثبت مستندات آن و ارسال نتایج جهت مشتری توسط ماژول درخواست آزمون و گردش کار انجام می پذیرد.

فرآیند گردش کار
فرآیند درخواست آزمون و گردش کار

میخواهید یک جلسه دموی رایگان نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح (آمال) را برای شما تنظیم کنیم؟

اجازه دهید در یک جلسه آنلاین  به شما نشان دهیم نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح (آمال) با دارا بودن 15 سال سابقه ،در ارائه گزارشات و ترسیم منحنی های دانه بندی و همچنین محاسبات هزینه آزمون ها چه کمکی به آزمایشگاه های خصوصی و ارگان های دولتی درراستای تسهیل و تسریع در مدیریت اطلاعات آزمایشگاه کرده است.

تابلوی افتخارات نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح

>> نمایش تمام مشتریان نرم افزار آزمایشگاه خاک بتن و مقامت مصالح (آمال)

نمایندگی های رسمی فروش نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح

در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح ، دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زیرسیستم های این نرم افزار و یا مشاهده دموی نرم افزار ، لطفا فرم روبرو را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز شما را ارسال نمایند.

همچنین شما میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فرزانه صالحی

فرزانه صالحی
مسئول فروش

مسئول فروش نرم افزار آزمایشگاه بتن خاک و مقاومت مصالح 03132259902 و 09162869018

روش آشنایی با ما:

captcha * کد امنیتی