برگزاری جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات در سازمان آتش نشانی اصفهان

جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات

 برگزاری جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات – سازمان آتش نشانی اصفهان

جلسات آموزشی با موضوع آموزش نحوه استفاده از نرم‌ افزار نگهداری و تعمیرات به صورت کارگاه‌های عملی و آموزش کلی سامانه برای کارمندان این سازمان شروع شد. این دوره‌های آموزشی به همراه جلسات تحلیل نیاز این سازمان در بخش نگهداری و تعمیرات تجهیزات آتش نشانی برگزار می شود. این جلسات به کارمندان سازمان آتش نشانی اصفهان امکان آشنایی با اجزا و بخش‌های مختلف نرم افزار را فراهم می کند. این جلسات با مدت زمان مناسب این امکان را به آن‌ها می دهد تا سوالات و ابهامات خود را در مورد این نرم‌افزار مطرح نمایند.

جلسات آموزشی نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین بخشی اساسی از خدمات پس از فروش شرکت نرم افزارسازان سپاهان را ارائه دادند. این دوره‌ها به کمک ترسیم مسیر درست، تجزیه و تحلیل فرآیندهای سازمانی و طراحی بهینه آن‌ها شکل می گیرد. مشخص کردن نیاز های سازمان در نگهداری تجهیزات، ایجاد ساختار کدینگ تجهیزات، به همراه مشارکت تیم فنی شرکت، موارد دیگری است که اجرایی می‌شوند. این جلسات به آموزش کلی نرم افزار و راهبری سیستم نگهداری و تعمیرات مختص می شود. تیم مهندسی شرکت نرم افزارسازان سپاهان با دانش تیم متخصص خود در کنار دانش تخصصی این سازمان سعی می کند تا به خوبی این مسیر را طی نماید.

نگاهی به سازمان آتش نشانی اصفهان

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از جمله مجموعه های شهرداری اصفهان است که موفق گردید همگام با تحولات شهری ، آمار حوادث را تا میزان 4 درصد کاهش دهد. از یک سو با تغییر سیاستگذاری رویکرد نوبتی را در سطوح علمی، تخصصی و فنی ایجاد نمود. از سوی دیگر در حوزه عملیات با ارائه نمونه ای از فرماندهی موفق خود در سطوح مسابقات جهانی حائز کسب رتبه دوم شد.

گرایش های علمی ، تخصصی و عملیاتی در تمامی واحدها و اشراف کامل بر بخش های حوزه ای آتش نشانی از عوامل مهم در عملکرد سازمان است. ایمنی بخصوص در مباحث تخصصی تجهیزات ، علت یابی حریق و حوادث ، پیشگیری ، آموزش و عملیات و … گواهی بر عملکرد موفق ، طلایی و سیستم مدارانه این مجموعه است.

سازمان آتش نشانی اصفهان ، توانسته اصفهان را با استقرار قواعد علمی و مدرن در میان سازمان های آتش نشانی کشور پیشتاز کند. استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین در سازمان آتش نشانی اصفهان با هدف نگهداشت بهتر تجهیزات اطفا حریق صورت گرفت. آماده به کا بودن تجهیزات در این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تعمیرات به موقع تجهیزات در دیگر اهداف پیاده سازی نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین در این سازمان است.

 

جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات
جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات
جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات
جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات
جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات
جلسات آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات

 

استفاده از راهکارهای نرم افزاری در نگهداری و تعمیرات

همان‌طور که می دانیم، نگهداری و تعمیرات یک فرآیند مستمر و غیرقابل چشم‌پوشی در کسب‌ و کارهاست. مخصوصا کسب‌ و کارهایی که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌وری در تولید منجر گردد. حال درمی یابیم که چرا نرم افزار نگهداری و تعمیرات و انتخاب صحیح  نرم افزارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات به کاهش هزینه های نت و تسریع در روند ثبت اطاعات نت کمک می کند.

استفاده از نرم افزارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات به شما این امکان را می‌دهد که ساختار درختی تجهیزات را به همراه مشخصات فنی آن‌ها در سیستم ثبت و استراتژی‌های تعمیراتی پیش‌گیرانه مبتنی بر وضعیت را به خوبی مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید ابزارها و قطعات مصرفی و یدکی را به دقت ردیابی کنید. همچنین با استفاده از گردش کارهای متنوع، کارها را در زمان مناسب به افراد ارجاع دهید و حجم کاغذکاری را کاهش دهید.

 

برای مشاهده امکانات کامل نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین ، می توانید دموی کاملی از نرم افزار را مشاهده نمایید.