نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان

“نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان” یک ابزار نرم‌افزاری است که به مودیان و مشمولین قانون مالیاتی کمک می‌کند تا فاکتورها و صورت‌حساب‌های خود را به صورت الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال کنند. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی از قبیل ثبت فاکتور، ایجاد صورت‌حساب‌، ارسال اطلاعات به سامانه مودیان و پیگیری وضعیت ارسال را فراهم می‌کند.

طبق ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم ، اشخاص حقوقی می‌بایست برای انجام معاملات ، صورتحسابی صادر نمایند که شماره اقتصادی منحصر به فعالیت خود و طرف دیگر معامله در آن درج شود . همچنین پس از انجام معامله باید فاکتور فروش خود را نیز در سامانه مودیان ثبت نمایند. بنابراین تمامی معاملات نیاز به ارسال صورتحساب مالیاتی در سامانه مودیان دارند.

ارسال صورتحساب ها در سامانه مودیان از ابتدای سال 1402 برای تمام مودیان مالیاتی اجباری است. همچنین اگر مودیان نتوانند با سامانه مودیان مالیاتی کار کنند ، لازم است که ارسال صورتحساب های خود را به شرکت های معتمد مالیاتی بسپارند. که ارسال صورتحساب ها از طریق شرکت معتمد مالیاتی برای مودیان هزینه بر خواهد بود. به همین جهت شرکت مهندسی نرم افزارسازان سپاهان به منظور کاهش هزینه های مودیان ، موفق به ارائه نرم افزاری برای ارسال صورت حساب های مالیاتی مودیان شده است.

ما این نوید را به شما می دهیم که با استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان ، ارسال صورتحساب های فروش ، بدون نیاز به قرارداد با شرکت های معتمد مالیاتی و بدون صرف هزینه های گزاف با امکانات متنوع زیر برای شما امکان پذیر می گردد.

برخی ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان :

  امکان ارسال مستقیم صورتحساب های الکترونیکی مالیاتی
  عدم نیاز به دریافت خدمات از شرکت های معتمد مالیاتی
  امکان ارسال روزانه یا هفتگی صورتحساب ها
  عدم نیاز به ثبت چند باره اطلاعات کالاها
  مشاهده و ویرایش اطلاعات صورتحساب های ثبت شده
  امکان اصلاح و ارسال مجدد صورتحساب های دارای خطا
  نصب بر روی سخت افزار خریدار جهت جلوگیری از افشای اطلاعات

آماده ارسال آسان صورتحساب به سامانه مودیان هستید.

 تماس با مشاوران فروش

همدیگر را بشناسیم و مشخص کنیم با چه مشکلاتی روبرو هستید تا ما یک پیشنهاد خاص به شما ارائه کنیم

ارائه محصول و تجربه مشتریان قبلی

ما برای شما یک جلسه نمایش نرم افزار برنامه ریزی می کنیم تا با قابلیت های نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان آشنا شوید.

ارائه پیشنهاد و خرید

بر اساس دریافت نیازمندیهای شما در جلسه ، پیشنهاد مالی مشخص و شرح خدمات قرارداد را برایتان ارسال می کنیم و درنهایت قرارداد خرید نرم افزار منعقد می گردد.

ارسال آسان صورتحساب به سامانه مودیان

همانگونه که مستحضرید سازمان امور مالیاتی کشور برای سهولت و ایمنی پرداخت مالیات ، یک سامانه آنلاین راه‌اندازی نمود، تا افراد بتوانند در کوتاه‌ترین زمان مالیات شرکت خویش را پرداخت نمایند. سامانه مودیان، یک سامانه مالیاتی بوده که توسط سازمان مالیات و دولت راه اندازی شده است که مشمولین بتوانند به صورت اینترنتی مالیات‌ها و بدهی‌های مالیاتی را از افراد مشمول، جمع آوری و دریافت کنند.

نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان به منظور ارسال صورتحساب و فاکتور های مالیاتی مودیان طراحی شد تا اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل، صدور صورت حساب مالیاتی شرکت خود را با این سامانه انجام دهند و با استفاده از سامانه ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ، صورتحساب مالیاتی خود را بسهولت ارسال کنند. درواقع از طریق سامانه ارسال صورتحساب های مالیاتی هم در هزینه های خود صرفه جویی می‌کنید و هم خودتان به صورت مستقیم بر ارسال صورتحساب ها نظارت خواهید کرد.

ارسال فاکتورهای مالیاتی شما به صورت مستقیم

در این سامانه امکان ارسال فاکتورهای فروش شما به صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم شده است. با این سامانه دیگر نیازی نیست که شما برای ارسال صورتحساب های الکترونیکی خود از معتمدین مالیاتی استفاده کنید و هزینه ماهیانه و سالیانه برای دریافت خدمات به معتمدین مالیاتی پرداخت نمایید. نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان هزینه های شما را کاهش می دهد و موجب اطمینان خاطر شما از ارسال صحیح فاکتورهای فروش در سامانه مودیان مالیاتی می گردد.

نرم افزار ارسال صورتحساب به سامانه مودیان به صورتی کار می کند، که پس از ثبت نام در سامانه از طریق توکن سخت افزاری به فروشگاه و سازمان شما متصل می‌شود. این یعنی امنیت اطلاعات شما بسیار افزایش می یابد و دیگر معتمدین به هیچ وجه به اطلاعات شخصی و مالی شما دسترسی نخواهند داشت. در واقع تمام اطلاعات شما در توکن سخت افزاری ذخیره می گردد و سپس این اطلاعات بدون وجود واسطه بلکه به صورت مستقیم برای سامانه مودیان مالیاتی ارسال خواهد شد.

برای استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب  به سامانه مودیان فقط کافیست که در باکس بعدی همین صفحه اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و ثبت نام خود را انجام بدهید.

مراحل ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

1- تنظیمات پروفایل و توکن

بعد از ثبت نام در سامانه مودیان ، لازم است که شما تنظیمات پروفایل و توکن را انجام بدهید، که ارتباط بین سامانه ارسال صورتحساب و سامانه مودیان مالیاتی فراهم شود.

2- تعریف کالا

قبل از این که شما فاکتورهای فروش خود را در سامانه ثبت کنید، لازم است که ابتدا کالاهای خود را  ثبت نمائید. اگر اطلاعات کالاها را به درستی ثبت نکنید امکان دارد که فاکتورهای شما با مشکل مواجه شود و در صدور و ارسال فاکتورها به مشکل بخورید.

3- ثبت فاکتور

پس از انجام تنظیمات پروفایل و ثبت اطلاعات کالاها در نرم افزار ارسال صورتحساب  به سامانه مودیان، نوبت به صدور فاکتورهای فروش می رسد. همچنین اگر فاکتور برگشت از فروش هم داشته باشید باید آن را در سامانه ثبت کنید.

4- ارسال صورتحساب

بعد از این که تمام تنظیمات سامانه را انجام شد و فاکتورهای فروش و فاکتورهای برگشت از فروش را صادر کردید، زمان ارسال صورتحساب ها می رسد. برای ارسال صورتحساب های مالیاتی، باید ابتدا نسبت به بررسی و چک کردن اطلاعات صورتحساب ها قبل از ارسال به سامانه مودیان مالیاتی اقدام نمائید.

ممکن است سئوالاتی زیر در ذهن شما باشد:

1- چرا باید سامانه ارسال صورتحساب به سامانه مودیان را انتخاب کنیم؟
  • توکن سخت افزاری با امنیت بالا بدون دخالت معتمد مالیاتی
  • اعتماد بیش از 20 هزار کسب و کار به این سامانه
  • کاهش هزینه های شرکت های تولیدی در این سامانه
  • نصب نرم افزار بر روی سخت افزار شخصی و جلوگیری از افشای اطلاعات فاکتور ها

برای صدور صورتحساب الکترونیکی دیگر نیازی به دریافت خدمات از معتمدین مالیاتی نیست. فقط کافیست نرم افزار ارسال صورتحساب  به سامانه مودیان را تهیه  کنید و صورتحساب مالیاتی خود را به صورت مستقیم برای سامانه مودیان مالیاتی ارسال کنید.

پس از ثبت فاکتور و ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ، امکان اصلاح اطلاعات درج شده وجود ندارد و برای ویرایش اشتباه فاکتور، باید صورتحساب اصلاحی ارسال شود و یا اقدام به ابطال فاکتور نمایید.

صورتحساب الکترونیکی مالیاتی صورتحسابی است که دارای شماره منحصر به فرد بوده و اطلاعات مندرج در صورتحساب در حافظه مالیاتی فروشنده ذخیره می شود.

طبق ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم، سازمان امور مالیاتی کشور برای جمع آوری مالیات، اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل را مکلف کرده است، تا فاکتورهای معاملات خود را در سامانه مودیان به منظور تسهیل در محاسبات مالیات ثبت نمایند. برای این کار باید ابتدا ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی انجام دهند و اقدام به ثبت فاکتورهای خود کنند.

با ورود به کارپوشه و انتخاب پرونده مالیاتی، در بخش عضویت کارپوشه امکان تکمیل اطلاعات و دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی ایجاد می­‌شود.

تمامی صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی موضوع فصل­‌های چهار و پنج باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1366/03/12 با اصلاحات و الحاقات بعدی، مشمول ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی هستند. در این مقاله با مشمولین ارسال صورت حساب الکترونیک آشنا شوید.

صورت حساب الکترونیکی توسط فروشنده در سامانه صادر می‌گردد. اگر زمانی مودی با مصرف کننده نهایی در ارتباط باشد مراحل صدور صورتحساب مالیاتی، توسط پایانه های فروشگاهی انجام می‌شود.

زمانی که خریدار، مصرف کننده نهایی نباشد  صورتحساب الکترونیکی توسط فروشنده به صورت خودکار در کارپوشه وی منتقل می‌گردد.در پایان هر دوره، بدهی‌های مالیاتی توسط سامانه محاسبه می‌شود.

تماس با مشاوران فروش

دریافت کاتالوگ و مشخصات نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان

در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان ، دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاهده دموی نرم افزار ، لطفاً فرم روبرو را پر نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند. اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان را برای شما ارسال می نمایند.

پریسا مسائلی
مسئول فروش

مسئول فروش
نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان

شماره تماس: 09130166467
شماره ثابت:  03132259902

روش آشنایی با ما:

captcha * کد امنیتی

خبرنامه نرم افزار ارسال فاکتور به سامانه مودیان